Зворушлива різдвяна реклама стала хітом Інтернету

В Британії показали відео про різдвяні подарунки.

Британська мережа магазинів John Lewis представила свою нову різдвяну рекламу. Для багатьох британців  тематичні відео від John Lewis символізують початок сезону святкового шопінгу.
На чергову кампанію рітейлер знову витратив 7 млн ​​фунтів. Мова йде не тільки про телерекламу (кліп обійшовся в 1 млн фунтів), а й гру для смартфонів, а також про низку тематичних товарів.
Героями нового ролика стали самотній старий, що живе на Місяці, і дівчинка із Землі, яка вирішила зробити йому подарунок.

Мета рекламної кампанії – зібрати кошти для благодійної організації Age UK і закликати співробітників і клієнтів John Lewis приєднатися до роботи Age UK, яка турбується про літніх людей, котрі ризикують провести Різдво на самоті.

В якості музичного супроводу в рекламі використовується кавер-версія пісні гурту Oasis “Half the World Away». Її виконує норвезька співачка Аврора. Відео вже переглянули понад 10 млн користувачів Інтернету.
У 2014 році головними героями різдвяної реклами рітейлера були хлопчик і пінгвін. Цей кліп набрав 22 млн переглядів на сайті YouTube.

Нагадаємо, компанія Nike теж недавно представила мотивуюче зимове відео. 

Джерело: mignews.com.ua

2 thoughts on “Зворушлива різдвяна реклама стала хітом Інтернету”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.