Не попкорном єдиним. Книги – must have у кінотеатрах України

Відтепер відвідувачі кінотеатрів «споживатимуть» книги разом із попкорном.


У січні стартував показ довгоочікуваної прем’єри фільму “Паддінгтон 2”. Разом з ним у кінотеатрах України з’явилися книги, в яких пригоди Паддінгтона продовжуються.

Безліч кіноманів мають формулу успішного перегляду фільму: друзі, хрумкий попкорн та гарний настрій. У багатьох країнах світу ця формула ідеального кіноперегляду має свої особливості. У Китаї замість повітряної кукурудзи використовують солоний чорнослив, у Південній Кореї – смажені каштани, а у Японії – маленьку сушену рибу.

В Україні тепер є своя фішка – книги. З січня 2018 року у багатьох кінотеатрах України кіномани «споживатимуть» разом із попкорном книги про ведмежа Паддінгтона. Ініціативу видавництва підтримали кінотеатри та запропонували книги, як сувенірну продукцію своїм гостям.


Прокоментував кросс-маркетингові комунікації Віктор Круглов, генеральний директор корпорації “Ранок” :
«Багато років тому «Ранок» вперше в країні почав постачати книжки у супермаркети. Мені казали, це божевілля продавати дитячу книжку разом з цукром та огірками. Сьогодні книжка в продуктовій мережі must have. Цього року ми знову експериментуємо. З 18 січня у більшості кінотеатрів України можна придбати книжки про пригоди Падінгтона. Все, навіть, кіно починається з книг».
Останнім часом зазначають, що попит на книжки спадає. Проте, видавці активно експериментують у способах просування книжкової продукції. Навіть цікаво – де ми зустрінемо книжки іншого разу?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *