Топ-10 хороших книжок для саморозвитку

Якщо хочете змінити світ – починайте з себе!

Вільям Юрі, «Сила позитивного Ні. Як сказати “ні”, але зберегти угоду і стосунки»

Кожен з нас бодай раз у житті опинявся у ситуації, коли через невміння сказати «ні» доводилось йти на перекір собі. А неправильно його застосувавши – вмить можна знищити усе, що ми найбільше цінуємо, або ж розлютити і відвернути від себе людей. Як же досягти бажаного результату, але зберегти гарні взаємини? Секрет – у мистецтві «позитивного НІ», яким ділиться Гарвардський професор менеджменту – Вільяма Юрі.

Пітер Ф. Друкер, «Як управляти собою»

Які ваші сильні сторони? Як ви працюєте і взаємодієте з людьми? Чи є у вас плани на другу половину життя, завдяки яким можна подолати кризу середнього віку? Як описати тип робочого середовища, в який ви можете зробити найбільший внесок? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете у цій книзі, вони допоможуть вам навчитися управляти собою, щоб ефективніше працювати й досягати бажаних результатів.

Кріс Андерсон, «Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів»

Щоб справити враження промовою достатньо 18 хвилин — впевнений Кріс Андерсон. Автор ділиться прийомами вдалого виступу: як сформулювати зміст і ефективно донести свою думку до аудиторії. Окрім того, це видання допоможе подолати страх публічних виступів. Андерсон упевнений: якщо ви за обідом можете поділитися з друзями якоюсь історією, то й публічну промову подужаєте.

Річ Карлгаард, «Людський фактор»

Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період.

Патрік Кінґ, «Стратегії і тактики спілкування»

Книжка американського експерта у галузі комунікацій здобула чимало схвальних відгуків на Forbes, Business Insider та Huffington Post. Входить у ТОП бізнес-літератури сайту Amazon. Ви не знаходите аргументів під час дискусії? Раптово втрачаєте дар мови? Ви хочете побудувати міцні зв’язки та дружні взаємини? Або, нарешті, навчитися захищати себе й не бути ганчіркою? У цій книзі ви дізнаєтеся про 18 потужних методів, які можуть бути використані для всього під сонцем.

Роберт Саттон , «Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях»

Хто такі мудаки і що вони роблять на вашій роботі? Як виявити мудака і поставити його на місце? Саттон наводить результати досліджень, які свідчать про те, що мудаки на робочу місці не просто принижують колег, негативно впливають на їхню самооцінку, а ще й приносять компанії фінансові збитки. Як запровадити правило «Мудакам тут не місце» у вашій компанії і як самому не перетворитися на покидька — просто і лаконічно розповість автор.

Кейт Феррацці, «Ніколи не їжте наодинці»

Головна заповідь старого кар’єриста про зв’язки, які «вирішують усе», перетворилась на сучасний нетворкінг — мистецтво зав’язувати корисні знайомства для ефективного вирішення життєвих та бізнесових проблем. Автор книги вчить ставитися до знайомств як до соціального капіталу, який поліпшить ваше життя. На прикладі того, як будувала свою політичну кар’єру Гілларі Клінтон та Катерина Ґрехем, яка зі звичайної домогосподарки перетворилась на успішного редактора Washington Post, як навчання на власних помилках зробило Авраама Лінкольна президентом, а величезне коло особистих контактів Вернона Джордана — найуспішнішим чорношкірим адвокатом Америки?

Майкл А. Кусумано, Девід Б. Йоффі, «Стратегії геніїв»

Ґейтс, Ґроув і Джобс були першими «бізнес-зірками» в сучасному світі технологій. Аналізуючи їхній тридцятирічний досвід управління компаніями сукупною вартістю в 1,5 трильйона доларів — Microsoft, Intel та Apple — автори цієї книжки сформулювали п’ять основних правил, що виявилися спільними в їхньому стратегічному плануванні та дозволили випередити конкурентів, які цими принципами нехтували.

Говард Шульц за участю Джоан Ґордон, «Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…»

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Пітер Коулман, Роберт Фергюсон, «Результативний конфлікт»

У книзі зібрано цілий калейдоскоп скрутних сюжетів, шляхи врегулювання конфлікту та методи застосування влади, найрізноманітніші пастки конфліктів, а також сім основних стратегій урегулювання яскравих та часом небезпечних спалахів конфлікту і влади: доброзичливості, підтримки, домінування, поступливості, самостійності, адаптації та непокори. Найкраще ці стратегії можна опанувати тоді, коли ви самі визначаєте, якими будуть ваші власні дії та результати під час конфлікту. Тому автори пропонують інструменти для самооцінювання, вправи, перелік запитань для перевірки та зведені таблиці, що стануть в пригоді менеджерам, керівникам, адміністраторам, вчителям, медіаторам, консультантам та адвокатам.

Джерело: elle.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *