Німецький різдвяний ролик став хітом мережі

Сімейний ролик про Різдво.

Користувачів Інтернету розчулило  відео про самотнього дідуся, який зібрав родину за різдвяним столом у незвичний спосіб.

Ролик набрав безліч переглядів і позитивні відгуки користувачів мережі з усього світу.

Відео проглянули вже майже 10 мільйонів користувачів мережі.

Німецька мережа супермаркетів Edeka з нагоди наближення різдвяних свят опублікувала на своїй сторінці у Facebook відео, яке за кілька днів стало популярним у соціальних мережах.

різдво

В ролику старий чоловік готується до Різдва. Він приготував собі святкову вечерю, але ніхто з його дітей і внуків не приїхав на свято. Дідусь слухає голосове повідомлення своєї дочки, яка в черговий раз вибачається, що не зможе приїхати на Різдво. Глядачі бачать старого, який вечеряє в самоті кожну різдвяну ніч. Але на цей рік сім’ю все-таки вдається зібрати разом з допомогою сумного нагадування про те, що одного разу може статися. Його рідні, які мешкають у різних кінцях світу, отримують повідомлення про смерть чоловіка. Вся родина з’їжджається до оселі батька. І коли родина у сльозах заходить до будинку, на них чекає святкова вечеря, а також дідусь, який виходить із кімнати. Вся родина збирається за столом і весело святкує Різдво.

 

У соцмережах та ЗМІ пишуть про те, що ця реклама претендує на звання найкращого різдвяного ролика в цьому році. І навіть оцінюють його вище, ніж британський різдвяний ролик John Lewis.

Нагадаємо, британська мережа супермаркетів зняла зворушливий ролик про котика, що зіпсував Різдво, а британська компанія John Lewis – про самотнього дідуся на Місяці, якому доставляють подарунки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *