Sainsbury в різдвяному ролику закликає ділитися добром

Різдвяна реклама відродила кішку Мог.

Найстарша мережа супермаркетів у Великобританії  Sainsbury  опублікувала на своєму каналі YouTube чарівний різдвяний ролик про поневіряння кішки Мог напередодні найчарівнішого свята в році.

У бідолахи кішки Мог пригоди почались ще з ночі. Рятуючись уві сні від кровожерливих птахів, вона прокинулася в жаху і виявила, що з духовки валить чорний дим. Перелякана кішка влаштувала в кухні справжній розгром, розбудивши всіх членів сім’ї, які викликали пожежників. На жаль, вогонь встиг наробити чимало лиха і Різдво для сім’ї Мог, здавалося, було безнадійно зіпсовано. Доброзичливі сусіди вирішили дружно допомогти погорільцям. Свято в результаті вдалося не просто врятувати, а зробити його навіть кращим і веселішим.

Кішка Мог – героїня серії історій дитячої письменниці Джудіт Керр. Одночасно з виходом мультфільму в магазинах з’явилася нова книга про різдвяні пригоди невезучої  тварини, яку можна придбати за 3 фунти стерлінгів, і м’яка іграшка за 10 фунтів.Kerr-Mog_3499097b

Всі кошти, виручені від продажу, будуть перераховані в Дитячий фонд боротьби з неписьменністю.

Минулого року Sainsbury показала різдвяну рекламу про перемир’я на західному фронті в 1914 році.

До речі, в Британії показали зворушливий різдвяний ролик.

Джерело: telegraph.co.uk

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.