Volvo дозволив 4-річній дівчинці розтрощити грузовик

Чотирирічна дитина управляє вантажівкою в рекламі Volvo.

За допомогою нового ролика Volvo хотіла не тільки привернути увагу публіки, але і провести тест вантажівки FMX.

Звичайно, за кермо 4-річну Софі не посадили. Замість цього їй дали пульт дистанційного керування, зроблений спеціально для зйомок відео. Він дозволяв управляти розгоном і гальмуванням, обертати кермо і перемикати передачі. У новому відеоролику Volvo Trucks «Look Who’s Driving feat» («Дивіться, хто рулює») маленька дівчинка з поважним виглядом за допомогою пульта дистанційного керування рулить  вантажівкою, яка то їде по воді, то підіймається в гору, то зносить одноповерхову будівлю, то падає вниз, перевертаючись на 360 градусів. Під час зйомок дівчинка перебувала на безпечній відстані від тестового полігону.

Volvo

Volvo Trucks стверджує, що це був саме тест, за допомогою якого компанія хотіла показати “міцність і мобільність” FMX, а також продемонструвати переваги нової системи автоматичного підключення переднього ведучого моста.

Зйомки проходили в Сербії на території закритого гравійного кар’єра. Всі будови були порожні, закриті і запечатані. “Випробування виконано професіоналами на закритій території”, – додає виробник.

Ролик вже набрав понад 1,2 мільйона переглядів на YouTube. Volvo Trucks не вперше створює хітове відео.

Два роки тому компанія опублікувала ролик за участю Жан-Клода Ван Дамма, який наробив галасу в інтернеті і на сьогодні зібрав понад 81 мільйонів переглядів.

Новий проект цілком може посперечатися зі знаменитою кампанією «Epic Split» («Епічний шпагат»), в якій Жан-Клод Ван Дамм виконує шпагат на рухомих паралельно вантажівках.
У геніальної реклами з Жан-Клодом Ван Даммом знайшлися десятки послідовників. Найцікавішими стали ролики у виконанні голлівудської зірки Ченнінга Татума та комп’ютерного Чака Норріса.

«Epic Split», один з найбільш нагороджуваних роликів, і нова компанія Volvo Trucks «Look Who’s Driving feat» і не були єдиними проектами, в яких корпорація проводила незвичайні тести. Крім знаменитого шпагату Жан-Клода Ван Дамма між двох рухомих фур, Volvo Trucks знімав ходьбу по канату, натягнутому між рухомими вантажівками, еквілібристкою Фейт Дікі і главу Volvo Trucks Клаеса Нільсона, який простояв пару годин на передній секції однієї з вантажівок Volvo, яка була підвішений високо над водою.

Незвичайні ідеї в життя шведський автоконцерн втілює із завидною регулярністю не тільки у відео. Так, в шоурумах компанії незабаром з’являться голограми моделей, а різдвяні подарунки покупців компанія готова доставити прямо в машину.

До речі, Harley-Davidson зняв рекламу про пошук сенсу життя.

Джерело: espreso.tv

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.