Я і мій ведмедик: сімейна реклама від Canon

Реклама Canon зворушила користувачів мережі.

Canon запустив зворушливу рекламну кампанію свого стартапу Lifecake.

Canon
Стартап сімейних фото Lifecake, що належить компанії Canon, випустив рекламну кампанію “Мe and my bear”, головним героєм якої став дитячий плюшевий ведмедик. Концепцію кампанії і відеоролика розробило агентство Razorfish.

Вибір авторів кампанії припав на плюшевого ведмедя не просто так. Як пояснили автори кампанії, саме він викликає у глядачів почуття ностальгії по дитинству, оскільки у кожного колись була така іграшка. У ролику Canon показано, як з часом змінюється ставлення дитини до улюбленої іграшки: спочатку вона вважає її найкращим другом, а потім, дорослішаючи, сприймає іграшку як зв’язок з дитинством.

Паралельно Lifecake розповідає і показує, як користуватися своїм додатком, щоб зберегти фотографії і разом з ними зворушливі спогади. Відео також буде супроводжуватися керівництвом та порадами по установці і використанню Lifecake. В якості музичного супроводу в ролику використовується сингл “Only you” у виконанні дуету Yazoo.

Рекламна кампанія “Мe and my bear” буде запущена у Франції, Великобританії, Іспанії, Німеччини та Італії.

До речі, в Україні зняли милу новорічну рекламу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.