9 помилок, які не варто робити на старті робочого дня

Початок робочого дня відіграє вирішальну роль для продуктивності протягом усіх наступних годин.

Фахівці Business Insider назвали дев’ять типових помилок, які люди роблять на початку робочого дня.

six-tips-for-learning-languages-05

Дев’ять помилок у старті робочого дня:

1. Запізнення. За словами дослідників, людина, яка на кілька хвилин запізнюється на роботу, здається недобросовісною в очах керівника. Краще оцінюють тих співробітників, які приходять вчасно або на 10-15 хвилин раніше.

2. Ігнорування колег. Коли ви заходите в офіс, обов’язково привітайтесь із співробітниками. Ваше ігнорування можуть сприйняти як неповагу або небажання спілкуватися.

3. Перерва на каву. Як показують дослідження, найкращий час для першої перерви на каву настає після 9:30. Адже рано-вранці (о 8-9 годині) в організмі людини виробляється гормон стресу кортизол, який, зокрема, регулює рівень енергії. Тому дочекайтеся 9:30 або більш пізнього часу, коли організм справді потребуватиме нових сил, і зробіть собі кави.

4. Перевірка кожного листа на електронній пошті. Користуйтеся функцією сканування листів, що відокремлює справді важливі повідомлення від непотрібного спаму.

5. Робота без чіткого плану дій. Перед роботою треба розставити пріоритети. Запишіть у блокноті, які важливі події заплановані на сьогодні, і які завдання треба зробити терміново, а які можуть зачекати.

6. Ухиляння від складних завдань. Не варто починати роботу з легких завдань, відкладаючи більш складні на потім.

7. Багатозадачність. Дослідження показують, що мультизадачність розсіює увагу і заважає зосередитися. Щоб не втратити пильність, у перші хвилини роботи сконцентруйтеся на одному, а не на декількох, завданні.

8. Зосередженість на негативних думках. Негативні думки заважають продуктивності на роботі. Постарайтеся абстрагуватися від проблем і зосередьтеся на ділових питаннях. Тоді ви і виконайте свої професійні обов’язки, і морально відпочинете від хвилювань.

9. Ділова зустріч. Ранок найкращий час для завдань, які потребують уваги і зосередженості. Це може бути перевірка важливих документів або оформлення ділових листів. Щоб не витратити енергію даремно, зустріч з колегами краще планувати на середину дня. Однак, якщо ви відчуваєте, що зібрання буде тривалим і вам знадобиться багато розумової енергії, призначайте його на ранок.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *