The New York Times пропагує українські вишиванки

Видання The New York Times розмістило українську вишиванку на перше місце у рейтингу модних трендів цього літа.

Вдягніть одну з них з джинсовою спідницею – це той стиль, який вам потрібен“, – запевняє видання.

У статті йдеться про марку March 11, яку створили Світлана Головченко і Роберт Міщенко – українці, які живуть у Нью-Йорку.

Їх колекції пропагують традиційну українську вишиванку та заполонили Instagram модників зі всього світу.

Ці вишиванки продаються за $560

Зазначається, що вишиванка бренду March 11 продається за $560 на сайті net-a-porter.com.

Будьте готові, що люди питатимуть вас звідки вона“, – пише авторитетне видання про вишиванку.

 Нагадаємо, світові зірки активно носять вишиванки: Діта фон Тіз, Келлі Осборн і багато інших модниць Голівуду обирають українські вишиванки.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.