Вчені відкрили ген довголіття

Мутація в ДНК сприяє довголіттю і покращує метаболізм.

Вчені виявили мутацію у ДНК, яка сприяє довголіттю, покращує метаболізм і зменшує ризик розвитку цукрового діабету, повідомляє dt.ua
У ході дослідження вчені провели генетичний аналіз представників релігійної громади амішів, які живуть у США. У результаті було встановлено, що ДНК 43 осіб несла в собі нефункціональну копію гена SERPINE1, який кодує інгібітор-1 активатора плазміногену (PAI-1).

PAI-1 – це білок, високий вміст якого характерний для старих клітин. Для людей, гетерозиготних за мутованим SERPINE1, коли тільки одна з двох копій гена є дефектною, були характерні значно більш довгі теломери в клітинах лейкоцитів, знижені рівні інсуліну в крові. Носії мутації рідше хворіли на діабет, а також мали високу тривалість життя.

Раніше повідомлялося про те, що вчені знайшли білок, введення якого допоможе зупинити старіння. Випробування на мишах підтвердили, що введення в організм “омолоджуючого” білка помітно покращує фізичний стан тварин. Також у літніх гризунів різко знижувалися шанси померти від серцевих захворювань. Дане відкриття дає людям надію на те, що вони зможуть жити довше.