Вчені виявили ще одну планету Сонячної системи

Вчені астрономи з Каліфорнійського технологічного інституту в Пасадені Майк Браун і Костянтин Батигін заявили про виявлення за межами орбіти Плутона об’єкта розміром з Нептун, який в 10 разів важчий
за Землю.

Результати своїх пошуків Планети Х вчені опублікували в журналі The Astronomical.

Відзначається, що планета обертається навколо Сонця по витягнутій орбіті (і в похилій щодо орбіти Землі площині) з періодом в 15 000 років. Її хімічний склад схожий на такий, як у газових гігантів Урана і Нептуна. Браун і Батигін вважають, що об’єкт 4,5 мільярда років тому був вибитий з протопланетного диска поблизу Сонця.

За даними астрономів, найближча відстань між Сонцем і виявленим об’єктом дорівнює 200 астрономічним одиницям, що в сім разів більше відстані між Нептуном і Сонцем. Максимальне ж видалення Планети Х оцінюється в 600-1200 астрономічних одиниць, що виводить її орбіту за межі пояса Койпера, в якому розташовується Плутон.
Референтом роботи вчених у Астрономічний журнал виступив планетолог Майкл Браун, який разом з колегами в 2003 році відкрив карликову планету Седна, яка робить повний оборот навколо Сонця за 11,4 тисячі років. Спеціаліст оптимістично зустрів шанси на відкриття Планети Х Брауном і Батигіним.

вчені

Підтвердження існування ще однієї планети в Сонячній системі займе п’ять років. Імовірність помилки Браун і Батигін оцінюють у 0,007 відсотка. Раніше пошуки Планети Х в Сонячній системі привели вчених до виявлення Нептуна (в 1864 році) і Плутона (в 1930 році).

Джерело: apostrophe