Nissan запустила соціальну рекламу на захист котиків

Автовиробник Nissan закликає водіїв перевіряти перед поїздкою, чи не ховається під капотом котик.

Неймовірно добра реклама закликає водіїв перевіряти перед поїздкою, чи не ховається під капотом котик.
Автовиробник Nissan запустив в Японії милу рекламну кампанію, яка закликає автомобілістів постукати по капоту, перш ніж заводити авто, щоб перевірити, чи не забрався туди котик.

У мережі не раз з’являлися повідомлення про те, що під капотом і в інших зонах автомобіля був виявлений кіт – страждають при цьому як самі тварини, так і власники машин, оскільки чотириногі “пасажири” стають причиною різноманітних поломок. У рекламному ролику, випущеному компанією Nissan, використовуються відео з пухнастими вихованцями, які їх власники викладали в соцмережі.

Nissan

Раніше український режисер зняв соціальний ролик про безпритульних людей.

Джерело: rbc.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *